۷ اسفند ۱۳۹۵

روزنامه فارس متعلق به پاسداران سخنرانی ترامپ را سانسور کرد وجمله کسی حق ندارد مزاحم ارتش ما شود را حذف نمود

روزنامه فارس متعلق به پاسداران سخنرانی ترامپ را سانسور کرد وجمله کسی حق ندارد مزاحم ارتش ما شود را حذف نمود


فارس همه چیز را نوشت واشاره نکرد که منظور ترامپ چه کسی است چه کسی ویا چه کشوری برای آمریکا در منطقه دردسر میسازد وصدور تروریزم وجنگهای فرقه گرایانه وکشتارکرده و مزاحمت میکند اما فارس نوشت:
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در نشست محافظه‌کاران آمریکایی به انتقاد از رسانه‌ها پرداخت.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در نشست محافظه کاران آمریکایی سخنرانی کرد.

وی در آغاز این سخنرانی به انتقاد از رسانه‌ها پرداخت. وی گفت که تحلیلگران فکر نمی‌کردند که ما در انتخابات برنده می‌شویم. اما آنها قدرت مردم را دست‌کم می‌رفتند.» 

ترامپ گفت:‌»ما داریم با رسانه‌های جعلی مبارزه می‌کنیم. آنها دشمن مردم هستند. آنها هیچ منبعی ندارند. آنها منبع‌سازی می‌کنند.» 

ترامپ گفت که رسانه‌ها بایستی نام منابعی که به آنها استناد می‌کنند را ذکر کنند، وگرنه اخباری که منتشر می‌کنند، صحیح نیست. 

رئیس‌جمهور آمریکا به رغم این گفت که او با رسانه‌هایی که اخبار را جعل می‌کنند و نه همه رسانه‌ها مخالف است. 

ترامپ در بخش دیگری از این سخنرانی گفت: «ما ملتی هستیم که شهروندان خودش را در اولویت قرار می‌دهد.» 

وی اضافه کرد: «برای مدت‌ها طولانی ما از مرزهای کشورهای دیگر دفاع کرده‌ایم. در خاورمیانه شش تریلیون دلار هزینه کرده‌ایم در حالی که خاورمیانه، در وضع به مراتب بهتری نسبت به 15 سال گذشته است.» 

ترامپ اضافه کرد: «ما سالها برای دیگران جنگیدیم و از آنها دفاع کردیم اما از مردم خود مان غافل بودیم. من می خواهم امنیت کشور خودم را بالا ببرم.» 

ترامپ همچنین درباره طرحش برای اخراج مهاجران غیرقانونی از خاک آمریکا گفت: «ما داریم آدم‌های بد را از کشور بیرون می‌کنیم.» 

وی اضافه کرد: «به سیاست خارجی مان نگاه کنید. آیا ما در هیچ جنگی در این سال‌ها پیروز شده‌ایم؟ من دنبال سیاست خارجی موفق هستیم.» 

ترامپ همچنین گفت که طبق وعده‌هایش از قرارداد TPP خارج شده است. او قرارداد NAFTA را یکی از بدترین قراردادها خواند و وعده داد که قراردادهای تجاری منعقد خواهد شد. 

وی اضافه کرد: «ما بدهی ملی به ارث بردیم که پس از 8 سال دو برابر شده است و همچنین سیاست خارجی که شکست پشت شکست داشت را به ارث بردیم.» 

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که تمامی بخش های ارتش آمریکا اعم از دفاعی و تهاجمی را تقویت خواهد کرد. 

وی گفت:‌«هیچ کس جرأت نخواهد کرد قوای نظامی ما را زیر سوال ببرد. ما بهترین تشکیلات نظامی در طول تاریخ را ایجاد خواهیم کرد.» 

ترامپ اضافه کرد: «نگاهی بیندازید به اینکه در اروپا چه اتفاقی می افتد؟ درباره سوئد به من زیاد حمله شد. تنها یک روز بعد... سوال من این بود که آیا کسی اتفاقاتی که در آنجا می افتد را گزارش کرده است؟ اما معلوم شد که گزارش نکرده‌اند.» 

ترامپ گفت: «ما تروریست‌های رادیکال اسلامی را از کشور بیرون خواهیم راند. من هرگز برای محافظت از امنیت مردم آمریکا عذرخواهی نخواهم کرد. اگر قرار باشد که درباره من بد بنویسند، علیه من بدگویی کنند برای من مهم نیست. امنیت مردم، اولویت اول ما است.» منبع: فارس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر